Photoshoot black&white

Čaute, po dlhom čase som sa rozhodla, že by bolo fajn tento blog opäť rozbehnúť a viac sa mu venovať. Tak som teda začala uvažovať, čo sem budem naďalej pridávať. Chcela by som teda pridávať aj viac vecí zo života, a ako som tak prechádzala súbory v počítači, zistila som, že mám celkom dosť fotiek z rôznych fotení, ktoré som zatiaľ nikde nezverejnila a plus veľa fotiek z cestovania. Rada by som sa teda venovala aj takýmto veciam, tak som zvedavá, či to zaujme.


Tieto fotky sú už síce staré nejaký ten piatok, ale až teraz po čase sa mi začali páčiť, tak som sa ich rozhodla zverejniť. Fotil môj dosť dobrý kamarát - Dominik Demčák. Pre mňa sú fotky špeciálne tým, že sú black & white, čo som si myslela, že na mne nebude vyzerať veľmi dobre, keďže asi najzaujímavejšou vecou je na mne farba vlasov. Fotky sú ale aj tak fajn a teda thumbs up :)







Komentáre

  1. Odpovede
    1. Slovensky a česky veľmi je podobná poľštiny. Učím sa slovensky a česky jazyk ale môžem len čítal som v slovenčine. Zvedavý blog, pozdravy :)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára