Bananofee cheesecake

Po dosť dlhom čase sa zase raz ozývam a konkrétne s receptom. Tento cheesecake je asi najlepšia vec čo sa mi podarila za relatívne dlhý čas upiecť. V korpuse kúsky arašidov, krém ľahký a karamelový a tá Milka peanut caramel na vrchu... Jednoducho, verím, že sa doň zamilujete tak ako ja.

BANANOFEE CHEESECAKE

KORPUS: 

-150g ovsených sušienok
-30g masla
-70g arašidového masla (ja som dala crunchy, čiže tam bolo aj dosť kúskov arašidov)
-50g cereálií (bran flakes, cornflakes alebo niečo podobné)

  • Cereálie a sušienky rozdrvíme alebo pre lenivých ako ja - hodíme do mixéra. Pridáme zmäknuté maslá, zmiešame a utľapkáme do formy

PLNKA:

-750g odtučneného jemného tvarohu
-1 karamelový puding (Dr. Oetker)
-1 trstinový cukor s karamelom (Dr. Oetker)
-3 banány
-2 vajcia
-1 odmerka proteinu (Gymbeam - soy protein isolate - vanilla)
-flavdrops (Gymbeam - caramel)

  • Banány a vajcia som spolu vymixovala a zmiešala s ostatnými surovinami. Hotovú zmes nalejeme na korpus a pečieme na 180 stupňov cca hodinu
  • Po upečení dozdobíme. Ja som použila nasekanú Milku peanut caramel a pofŕkala som to karamelom. A rozrezala na 16 kúskov

DOBRÚ CHUŤ!


Komentáre