Photoshoot with MxD Photography

Ahojte, ozývam sa s fotkami z ďalšieho fotenia. Tentokrát sa fotilo v Košiciach a to presne na moje narodeniny (15.10). Košice mám veľmi rada a aj keď pôvodný zámer bola len nejaká biela stena a držať sa v duchu minimalizmu, skúsili sme rôzne zákutia košických uličiek a vyzerá to fajn. Som rada ako krásne vyšli fotky a to hlavne aj zásluhou úžasnej Doms z MxD Photography, čiže túto slečnu budem od teraz len všade odporúčať a vychvaľovať. Bolo to moje prvé TFP fotenie a dúfam, že nie posledné (o chvíľu čakajte aj ďalšie fotky). 


Chcela by som tiež upozorniť na úžasný tekutý matný rúž od Essence color boost mad about matte. Dlho som hľadala niečo, čo by sa neotieralo a po 5 minútach by pery nevyzerali ako po týždňovom pobyte na Sahare. A musím povedať, že táto vec je fakt super a ešte k tomu za smiešnu cenu. Odporúčam
Nech sa páči, tu sú všetky fotky z fotenia. Dúfam, že sa vám budú páčiť a určite poteší každý feedback :)





























PHOTO BY:
 instagram: @MxD_photo 
 facebook: MxD Photography

Komentáre