Welcome


Čaute všetci, na tomto blogu budem vystupovať pod menom leboredmichelle. Niekto by sa možno spýtal čo je to za prezývka ale vznikla úplne náhodou, ako väčšina spontánnych rozhodnutí v živote. 

PREČO SOM ZALOŽILA BLOG?


  • Rada skúšam nové veci a jednou z tých "vecí", je teraz tento blog. Vždy som mala rada písanie, preto som využila šancu, že existuje cesta akou sa s vami môžem podeliť o zopár slov. Blog je pre mňa spôsob, ako sa slobodne vyjadriť a zdieľať svoj názor s ľuďmi. Avšak, to, že mám nejaký názor ja, neznamená, že ho musia mať aj všetci ostatní ľudia. Snažím sa jednoducho dostať svoje myšlienky von a ukázať rôzne uhly pohľadu. 
NIEČO O MNE:
  • Ako som spomenula, rada píšem. Musím povedať, že celkovo milujem umenie, či už literatúru, výtvarné umenie, hudbu alebo filmy. Zo spomenutých vecí mi asi najlepšie ide tráviť čas s perom a papierom (v dnešnej dobe teda notebookom) pri vymýšľaní poézie a rôznych úvah. Pracujem aj na zlepšení schopností vytvárať dej, čo dúfam raz premením v nejaké zaujímavé poviedky. Možno sem niekedy uverejním aj niečo z vlastnej"literárnej tvorby", ak bude čas a chuť :)
  • Zbožňujem varenie a pečenie, hlavne nejakých zdravých maškŕt. Rada skúšam nové recepty ale taktiež často improvizujem a vytváram svoje vlastné. Neexistuje zlá kombinácia surovín, občas je zlý len spôsob akým sme ich skombinovali. 
  • Keďže klasické cvičenie mi príde nudné, snažím sa nájsť nové spôsoby ako je možné žiť aktívny život prekypujúci zdravím. Prechádzky sú pre mňa obľúbenou náplňou voľného času, taktiež rada korčuľujem a snažím sa "dokopať" k behu. 
  • Bývam na stredoškolskom internáte, čo ľuďom môže prísť zaujímavé, keďže aj spôsob života je odlišný, ako keď je človek bežne doma. Týždne zvyknú mať občas aj inú náplň ako len štúdium a človek je viac-menej osamostatnený od rodiča. Je to však všetko len super a jednoduché? Nuž to je otázka na článok sám o sebe :)
O ČOM TEDA BUDE BLOG?



  • Odpoveď je nasledovná: neviem. V príspevkoch by som rada kombinovala témy, ktoré mám rada a mám o nich čo povedať, prípadne to, na čo by boli dotazy. Čiže život, umenie, jedlo, je myslím celkom obstojná a skĺbiteľná kombinácia.

"Neexistuje zlá kombinácia, občas je zlý len spôsob akým kombinujeme"

Komentáre